ابوذر دهدار روز دوشنبه در نشست علنی این شورا افزود: برای جذب حامی مالی با حضور هیات مدیره، اعضای شورا، شهردار بوشهر و نماینده تام الاختیار اسپانسر نشستی تشکیل شد که در این نشست حامی مالی 11 بند پیشنهادی داشت که با توافق طرفین برخی از آنها اصلاح و توافق صورت گرفت.

وی ادامه داد: با این حال تاکنون با وجود تماس‌های مکرر با این حامی مالی، اما وی سفر خود را به بوشهر برای توافق نهایی به تعویق انداخته و همچنان منتظر پاسخگویی اسپانسر هستیم.

دهدار تاکید کرد: موفقیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیازمند همدلی و یک‌صدایی هواداران و بویژه لیدرها است.

وی گفت: اگر اتحاد و همدلی در بین هواداران ایجاد شود بدون شک این روحیه به بازیکنان نیز منتقل و درموفقیت آنها تاثیر می‌گذارد.

دهدار اضافه کرد: هواداران باید از حواشی پرهیز کنند زیرا اینکه عضوی از شورا را مقصر جلوه دهند هیچ دستاوری برای تیم نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورا هیچگونه دخالتی در تیم نداشتند و اگر عضو از شورا صحبتی پیرامون شاهین بوشهر داشته تنها در جایگاه ناظر بر دستگاه‌های تابعه شهرداری بوشهر بوده است.

دهدار یادآور شد: در ارتباط با صحبت‌هایی مبنی بر دخالت اعضای شورا در باشگاه شاهین نیز هواداران باید بدانند که هیچکس حق دخالت در امور تیم را ندارد.

دهدار ادامه داد: با توجه به تغییرات صورت گرفته و استعفای عبدالله ویسی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در حال رایزنی هستند تا فردی نام آشنا و درخور شان تیم شاهین را برای هدایت این تیم انتخاب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.