علی سلیم زاده روز یکشنبه در این رابطه اعلام کرد: اعلام آمادگی خرید  ۱۸۰ مصرف کننده مواد پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی در روزهای اولیه  نمایشگاه K۲۰۱۹ در شهردوسلدورف آلمان دستاورد خوبی برای معرفی و مزیت های محصولات شرکت پتروشیمی جم  به شمار می رود.

وی یادآورشد: شرکت پتروشیمی جم با حضور مستمر در K۲۰۱۹ میتواند توانمندی ها، دانش و تولیدات خود را در معرض نمایش جهان قرار داده و همچنین خواسته های مشتریان و نیاز آنها را شناسایی کند.

رئیس بهره برداری پلی اتیلن سبک خطی شرکت پتروشیمی جم اظهارداشت:چنین کاری در دنیای تجارت و کسب و کار امروزی تحت عنوان "هنر نمایش" یاد میشود. 

 سلیم زاده یکی از دلایل حضورشرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه دوسلدورف را شناخت نیاز دنیا، شناسایی محصولات برتر و الویت بندی بر اساس چنین فاکتورهایی ذکرکرد.

وی گفت: کارشناسان و مدیران شرکت پتروشیمی جم در روزهای باقیمانده از K۲۰۱۹، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک جهان، در شهر دوسلدورف امیدوارند تا روزهای پایانی نمایشگاه دستاورهای بیشتری برای معرفی جم به شرکت های حاضر و جذب مشتریان پر مصرف همراه باشد.

مدیر واحد پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی جم نیز گفت: برنامه ریزی برای حضور مستمر در بازارجهانی از اهداف اصلی این شرکت در توسعه صادرات محصولات پتروشیمی است.

رضا راشدی افزود:، این شرکت با شعار "نوآوری، خلاقیت و راه حل پایدار" به همراه شرکت های زیرمجموعه خود در نمایشگاه K۲۰۱۹، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک دنیا، شرکت کرده است.

وی یادآورشد:روزهای حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه K-Show نشان دهنده اهمیت حضور جم، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الفین، در بازارهای جهانی است.

 مدیر واحد پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی جم گفت: این شرکت هر ساله حدود ۱ میلیون تن پلی الفین تولید و روانه بازار می کند.

راشدی اضافه کرد: صنایع پایین دستی داخلی، به عنوان یکی از متقاضیان این محصول، ظرفیت مصرف این حجم از تولید را ندارند بنابراین حضور مشتریان خارجی به عنوان مصرف کنندگان عمده  محصول اهمیت پیدا می کند.

وی گفت: از سوی دیگر، واحدهای پلی الفین در ایران در زمان ساخت به گونه ای طراحی شده اند که تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر کنند. بنابراین، شرکت پتروشیمی جم به عنوان دارنده یکی از واحدهای پلی الفین باید برای صادرات محصول تولید شده برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

این مقام مسوول افزود: برنامه ریزی برای حضور در بازارهای جهانی، حضور مداوم در این گونه بازارها، ارائه صحیح محصولات با ارزش افزوده بالا و حفظ فاصله مناسب بین خود و مشتریان دلایل خوبی هستند که اهمیت حضور جم در بازارهای جهانی را برجسته کنند.

وی گفت: واحد پژوهش و توسعه تلاش دارد تا تکنولوزی های الفینی و پلی الفینی این مجموعه همیشه به روز باشند و پتروشیمی جم را به عنوان شرکتی جهانی در کنار دیگر رقبا و شرکت های برتر این حوزه حفظ کنند.

 نمایشگاه K۲۰۱۹ از روز ۲۴ مهر تا اول آبان در شهر دوسلدورف آلمان در حال برگزاری است و به روزترین نوآوری‌ها، ناب‌ترین ایده‌ها و آخرین تکنولوی‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌گیرند.

شرکت پتروشیمی جم در سالن ۸B غرفه F۳۵ در کنار بزرگان صنعت پتروشیمی از ۶۱ کشور جهان و ۸ پتروشیمی ایرانی حضور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.