عبدالحسن رفیعی‌پور روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تنگستان افزود:  درگذشته‌های دور امنیت فقط به معنی نبود تهدید نظامی تلقی می‌شد ولی امروز با افزایش مولفه‌های امنیت این

مقوله تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ناامنی کشورهای همسایه باید قدردان ثبات و امنیت حاکم بر کشور باشیم.

رفیعی‌پورگفت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی عزیزانی هستیم که برای حفظ و حراست میهن از جان خود گذشتند و در مقابل دسیسه‌های دشمن مردانه ایستادند.

وی افزود: امروز با تلاش و اقدام‌های خوب نیروی انتظامی و همکاری بسیج ، تنگستان از جمله شهرستان‌های امن استان بوشهر به‌شمار می‌رود.

رفیعی‌پور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گشت رضویون بین نیروی انتظامی و سازمان بسیج گفت: در راستای برقراری امنیت بیشتر امید می‌رود گشت رضویون در شهرستان تنگستان با همکاری بسیج، نیروی انتظامی، پایگاه‌ها مقاومت، دهیاران،

شوراها و مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن انجام شود.

فرماندارتنگستان ادامه داد: امروز وجود فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دربحث تشدید آسیب‌های اجتماعی در شهرها و روستاها اثرگذارند و این وظیفه مسولان است که با مشارکت مردم در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال گذشته تا مهر امسال بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان تنگستان پرداخت شده است و این شهرستان امروز رتبه دوم پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

رفیعی‌پور اضافه کرد: امید می‌رود با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی زمینه کاهش بیکاری و به‌دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی به دهیاریهای در شهرستان در زمینه های مختلف عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی پرداخت می شود بیان کرد : شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح روستاها با ناجا و

بسیج همکاری نموده و پشتیبانی لازم را جهت اجرای طرح بعمل آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.