سردار "خلیل واعظی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت "احمد" در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در دید مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستان او نیز بلافاصله متواری شده‌اند.

واعظی گفت: بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش برای خروج از استان هستند.

وی بیان کرد: با ابلاغ دستور هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهرافزود: خودرو یاد شده به‌ علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل به تیر برق برخورد و دچار آتش‌سوزی شد.

وی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به‌علت شدت برخورد ۲ نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم که در بیمارستان  درحال درمان است.

سردار واعظی  با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی  از استان‌های همجوار هستند افزود: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.