عبدالحسن رفیعی‌پور روز چهارشنبه در کار گروه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و  رونق تولید شهرستان تنگستان افزود: در این ارتباط با توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود در این شهرستان فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود، ضروری است.

وی  بیان کرد: با توجه به‌اینکه تنگستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و خاصی در حوزه‌های شیلات، صنعت، کشاورزی و گردشگری است هرکدام از این قابلیت‌ها ظرفیت بسیار خوب و قابل قبولی هستند که نیاز  است مدیران مرتبط تلاش بیشتری برای ظرفیت‌سازی و تشویق سرمایه‌گذاران و فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال را بعمل آورند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید زمینه‌هایی در شهرستان فراهم کنیم که سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطرو دلگرمی بیشتری برای سرمایه‌گذاری حضور یابند.

رئیس کارگروه اشتغال و رونق تولید تنگستان گفت: در زمان حاضر سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در حوزه شیلات و آبزیان در این شهرستان انجام و یا در دست اجرا است که امیدواریم با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی ضمن افزایش تولید، اشتغال‌زایی خوبی نیز صورت گیرد.

وی افزود: مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل شیلات استان بوشهر برای فعال‌سازی واحدهای یاد شده اقدام و با توجه به بسته‌های تشویقی دولت برای راه‌اندازی دوباره واحدهای تولیدی راکد و تملک شده از سوی بانک‌ها تلاش کنند.

رفیعی پور گفت: شهرستان تنگستان جایگاه مناسبی در دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی دارد و امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از واحدهایی که تسهیلات دریافت کردند، وضعیت اشتغال شهرستان بهبود یابد.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.