فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه راه‌ها و رفع نقاط حادثه خیز در دشتی انجام شده که نقشی مهم درکاهش تصادفات و بهبود وضعیت تردد درسطح شهرستان داشته است.

عبدالله نادری روز دوشنبه در نشست دهیاران و مسئولین دشتی افزود: با توجه به مشکلات مالی و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان موفق بوده و اقدامات بسیار ارزشمندی برای توسعه  و اصلاح محورهای ارتباطی روستاهای دشتی انجام شده است.

 فرماندار دشتی تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته تلاش داریم بیشتر نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی این شهرستان را برطرف کنیم.

وی به شروع فصل بارندگی‌ها و آغاز سال آبی جدید اشاره کرد و بر ضرورت پاکسازی و لایروبی کانال ها، مسیر آبراهه‌های فصلی و بالا دست پل بزرگ در روستای گنخک کاکی و پل مند در محور کردلان به شنبه تاکید کرد.

نادری از دهیاران خواست در زمینه حفاری در معابر روستایی هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام بدهند و بلافاصله نسبت به جمع آوری  پسماند اقدام کنند تا روستائیان در زمینه تردد با مشکلی مواجه نشوند.

وی به تبدیل چندین آبنما به پل در محورهای روستایی دشتی در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای  بسیار خوبی که در این مدت انجام شده تبدیل چند آبنما به پل در نقاط مختلف روستایی شهرستان بوده که باعث شده در فصل بارندگی ارتباط روستائیان با مرکز بخش ها و شهرستان قطع نشود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه مهم امسال نیز تبدیل آبنماهای باقیمانده در محورهای روستایی به پل است که این پروژه با جدیت پیگیری خواهد شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.