پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش ابر در برخی نقاط استان و وقوع ناپایداری های همرفتی در ساعت‌هایی از بعد از ظهر امروز تا اوایل شب ( به طور عمده در نواحی شرقی و بخش‌هایی از مناطق جنوبی استان) است.
وی بیان کرد: در این مدت علاوه بر وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ، وزش تندباد لحظه‌ای به همراه گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: از ظهر فردا سرعت وزش باد شمال غربی تا حدودی افزایش می‌یابد.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد، گاهی افزایش ابر و طی ساعت‌هایی از  بعد از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد به همراه گرد و خاک پیش‌بینی شده است.
مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، گاهی جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا شب ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا شب در هنگام وزش تندباد ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر شده است.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۵۲، مد اول ۱۲:۲۷ ، جزر دوم ۱۷:۱۲ و مد دوم ۲۳:۵۳ خواهد بود.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.