عبدالکریم گراوند سه‌شنبه شب در پیامی به مناسبت روز جهانی سالمند افزود: سالمند عزیز، چین‌های پیشانی‌ات تاریخ مرارت‌های روزگار است، هیچ کس نفهمید چین و چروک‌های صورت تو چین و چروک نیستند، اینها ذره‌هایی از وجود کسی است که با هر بار فکر کردن به ما از وجودش کم می‌شود.

وی بیان کرد: امروز باید به یاد آنها بود چرا که بذرهای محبتی که امروز می‌کاریم روزی در قلب کسانی که لمس‌شان کرده‌ایم شکوفه خواهند داد.

گراوند اضافه کرد: باید توجه داشت به موهای سپیدشان و قلب‌هاشان که گنجینه‌های تجربه و آموزه‌های روزگار است و همواره محترم شمریم آنانی که بی‌منت جوانی خود را وقف آرامش و راحتی ما کردند و این جمله را در نظر داشت که "در خانواده ای که بزرگترها کوچک شوند کوچک‌ترها بزرگ نخواهند شد."

وی ادامه داد: سالمند عزیز، تو معلّم خانواده و الگوی جامعه‌ای ما بر قامت به رکوع رفته تو سجده احترام می گذاریم و بر دستان پینه بسته‌ات، بوسه مهر می‌زنیم و در کلاس آموزه‌های زندگی تو، زانوی ادب، بغل می‌گیریم و خود را وامدار مهر و محبت و صفای تو می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: سالمندان پدران و مادرانی هستند که نسلی را که امروز امور جامعه را اداره می‌کنند پرورش دادند.

مجید خورشیدی افزود: سالمندان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و سازمان بهزیستی عاشقانه در حال ارائه خدمات به این مادران و پدران هستند که عمری را در راه آبادانی کشور گذراندند.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.