عبدالمجید مصلح روز سه‌شنبه در جمع دانشجویان جدید الورود دانشگاه خلیج فارس افزود: این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مجموع بیش از یکهزار دانشجو در مقاطع مختلف پذیرش کرده است.

وی بیان کرد: از دانشجویان انتظار می‌رود چنانچه تاکنون هدف و مسیر خود را انتخاب نکردند تاپایان این نیمسال تحصیلی مسیر آینده خود را ترسیم کنند.

مصلح تاکید کرد: با توجه به اینکه مهارت‌ها نقش مکملی در آموزش دارند دانشجویان در قالب یک چارچوب رسمی در کنار درس خواندن باید مهارت‌های دیگری را نیز فرا گیرند.

وی گفت: برای اینکه دانشجویان پس از پایان تحصیل راحت‌تر وارد فضای کسب و کار شوند یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از سوی آن‌ها امری ضروری است.

مصلح همچنین با اشاره به رویکرد نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس از دانشجویان دعوت کرد در برنامه ها و رویدادهای کارآفرینی حضور پررنگی داشته باشند.

وی اظهار کرد: نام غرورانگیز خلیج فارس یادآور عظمت و تاریخ کهن ایران است و ما در دانشگاه خلیج فارس به دلیل اینکه این نام غرورانگیز را با خود به همراه داریم، همواره باید در قبال آن احساس مسئولیت کرده و برای پرآوازه‌تر کردن این نام در عرصه بین المللی تلاش کنیم.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.