سرپرست دفتر اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهرگفت: شفافیت، رعایت حق‌الناس و قانون‌ در برگزاری انتخابات سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد تا اعتماد مردم افزایش یابد. 

عباس برزگرزاده چهارشنبه شب درنشست شورای اداری شهرستان دیر افزود: به هیچ وجه حاضر نیستیم سرمایه اعتماد عمومی با مخدوش شدن حتی یک رأی مورد تهدید قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین کارگزاران و مردم هستند و ما باید با حل مشکلات، تکریم و رضایت‌مندی مردم این تصمیم دشمن را بی اثر کنیم.

سرپرست دفتر اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: این استان با انتصاب پنج بخشدار زن موفق به کسب رتبه نخست کشوری در انتصاب بانوان و جوانان در کشور شده است.

وی اضافه کرد: کارت هوشمند ملی امسال نقش مهمی در سرعت بخشی انتخابات دارد و احراز رأی‌دهندگان بوسیله این کارت انجام می‌شود.

برزگر زاده یادآور شد: از همه گروه‌ها دعوت می‌شود در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی سال جاری نام نویسی کنند تا شاهد حضوری پررنگ و باشکوه باشیم.

فرماندار دیر گفت: سند توسعه شهرستان و ستاد گلخانه کشاورزی در این شهرستان فعال شده است.

کریم علی حسنی افزود: شهرستان دیر ظرفیت بالایی در بخش دریا و خشکی دارد و باید با تلاش و برنامه‌ریزی این ظرفیت‌ها را شکوفا کرد.

وی گفت: مسئولان مرتبط با سرمایه‌گذاری در راستای سرعت بخشی سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش کنند و از هفته آینده کمیته‌های چهارگانه توسعه شهرستان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

در این نشست مهین اندخش به‌عنوان بخشدار مرکزی دیر معرفی و از خدمات صفدر صالح کار قدردانی شد.

۷۲۰۷/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.