محمدرضا مهاجری سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: توقع داریم هر سال می‌آییم این مشکلات کمتر شود، اما همچنان مشکل اسکان

و هتل و سایر مشکلات  پابرجاست.

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند تا تیم پارس جنوبی و مردم خونگرم جم بتوانند میزبان شایسته‌ای برای لیگ باشند.

مهاجری در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی یادآور شد: جذابیت فوتبال به همین است که قابل پیش‌بینی نیست، اما مسئله مهم این است که بدانیم از بازی چه می‌خواهیم. 
 

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برابر پارس جنوبی نیز کرد: ما محروم نداریم اما دو بازیکن‌مان آسیب‌دیدگی جزیی دارند که باید ببینیم وضعیت‌شان چطور می‌شود. 

مهاجری ادامه داد: هر بازی امتیاز و استراتژی خاص خود را دارد و ما هم بدون شک برابر پارس جنوبی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. 

سرمربی نساجی مازندران ادانه داد: روز چهارشنبه مقابل پارس جنوبی روز سختی داریم اما با انگیزه خوب بازیکنان امیدوار به ترک زمین با دست پر هستیم.

وی در مورد استفاده از ۲ دروازه‌بان در تیمش به صورت نوبتی در هفته‌های گذشته بیان کرد: ما تیم جوان و کم هزینه‌ای هستیم و وقتی به بازیکنان جوان اعتقاد داریم باید تاوان آن را هم بدهیم.

مهاجری ادامه داد: برای نمونه محمدامین رضایی مقابل سایپا روز خوبی نداشت، اما ما از او حمایت کردیم و توانست برابر شاهین بدون دریافت گل زمین را ترک کند.

پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در چارچوب  رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه‌شب در جم به مصاف یکدیگر می‌روند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.