فاطمه کرمپور روز دوشنبه در جشن بازگشایی مدرسه‌ها و بزرگداشت هفته مقدس در هنرستان فاطمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در این راستا انتظار می‌رودرعلاوه بر آموزش، هنر و علم در این هنرستان اخلاق و اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و رفتار شایسته نیز به هنرجویان ارائه شود.

وی بیان کرد: دانش آموزان هنرستان فاطمیه با برخورداری از این فضیلت‌های اخلاقی می‌توانند الگویی به تمام معنا برای جامعه باشند.

کرمپور ادامه داد: وظیفه دانش‌آموزان هنرجو به مراتب از سایرین خطیرتر است چراکه جامعه به‌عنوان قشر آگاه و بیدار به آنها نگاه می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان و هنرجویان در این عرصه باید بتوانند به فراخور انتظاری که جامعه از آنها دارند با رفتاری ممتاز و شایسته پاسخگوی مردم باشند.

وی عنوان کرد: در این مسیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تمام امکانات مورد نیاز خود برای ایجاد زمینه مناسب برای دانش‌آموزان هنرجو استفاده می‌کند.

کرمپور همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشوراست و باید ابعاد مختلف این حماسه بزرگ برای دانش آموزان بازخوانی شود.

هنرستان فاطمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در چهار گرایش نمایش، انیمیشن، گرافیک و موسیقی فعالیت دارد.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.