فرمانده ناحیه سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شهادت طلبی، دلیرمردی و جانفشانی رزمندگان در هشت فصل عشق است.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: شهیدان از همه چیز خود گذشتند و آزادی و عزت و سربلندی را برای ما ارمغان آوردند و باید همیشه قدردان شهیدان باشیم.

وی گفت:حذف نام شهید از برخی از خیابان‌ها و کوچه‌ها کشور توطئه داخلی است و باید با هوشیاری کامل این مساله را رصد کنیم تا بار دیگر تکرار نشود.

فرمانده ناحیه سپاه سید الشهدا شهرستان دیر اظهارداشت: کلمه شهید کوتاه اما پرمعنا است و باید همه ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا خطری متوجه کشور نشود.

وی بیان کرد: غیرت دینی، ایمان به خدا و تبعیت از ولایت فقیه سه اصل مهم و سفارش شهیدان بود که باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

سلیمانی با اشاره به اجرای ۸۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر گفت: زنگ ایثار، تجلیل از رزمندگان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، مسابقات ورزشی و کتابخوانی، یادواره شهدا، شب شعر و خاطره گویی، سرکشی از رزمندگان، حضور در نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی، ویزیت رایگان و افتتاح واحدهای مسکن مددجویی از شاخص ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهدا دیر گفت: دفاع مقدس یادآور شهادت طلبی، ایثار و جوانمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: امروز در جبهه فرهنگی قرارداریم که به مراتب از دوران جنگ سخت تر است و رسالت داریم تا از خون پاک شهدا حراست کنیم.

وی گفت: انتقال فرهنگ شهادت به نسل امروز و فردا و داشتن روحیه دفاع مقدس در مردم بویژه جوانان ضروری است.

سرگرد محمود سهرابی مسئول فضای مجازی سپاه سید الشهدا دیر گفت: ساختمان کانون بسیج رسانه آماده و بعد از هفته دفاع مقدس راه‌اندازی خواهد شد.

۷۲۰۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.