در این آیین مدیران ادارات  و نمایندگان اقشار و گروه‌های مختلف  به بیان خاطرات و دیدگاه های خود در دوران خدمت فرماندار سابق گناوه  پرداختند و از تلاش و زحمات چندین ساله وی با اهدای  لوح سپاس تقدیر شد.

فرماندار سابق گناوه در این آیین گفت: در طول مدت مسئولیت از سال ۹۵ افتخار سکانداری فرمانداری این شهرستان را برعهده گرفتم و به عنوان خادم مردم انتخاب و تمام سعی و تلاش خود را بر حل مشکلات بکار بستم.

سیدعلی پاک نژاد افزود:  گناوه را وطن دوم خود می‌دانم و در این زمان گام‌های بلندی برای توسعه شهرستان با کمک و همت دیگر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برداشته شد.

وی بیان کرد:  در دوران تصدی فرمانداری همواره سعی کردم که هرگز خود را برتر از دیگران ندانم و با همدلی و همیاری برای توسعه این شهرستان تلاش کنم.

فرماندار سابق گناوه اضافه کرد: ادای احترام به شهدا، ایثارگران و جانبازان و تکریم خانواده‌های آنها به عنوان صاحبان اصلی انقلاب  اولویت و وظیفه ما و سرلوحه کار بوده و همواره نیز خواهد بود.

وی گفت: شفافیت با مردم، یاری جستن از خدا، تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات ، حضور مستمر بین مردم و پیش قدم بودن در این امر با همراهی مسئولان ادارات از مواردی بود که در این مدت همواره به آن اهتمام داشتم.

پاک نژاد اظهار داشت:  اجرای پروژه‌های اقتصادی، شهرک های شیلاتی رودشور و جزیره جنوبی و شمالی و شهرک‌های کشاورزی گوابین، محمدی و بینک و سه روستای بدون بیکار با هدف رونق گردشگری شهرستان از دیگر اقداماتی است که درطول مدت خدمت در شهرستان گناوه محقق شد.

 فرماندار سابق گناوه ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی  و آسفالت معابر روستایی، گازرسانی، مخابرات و برق از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان گفت: رونق برنامه های فرهنگی در زمینه های مختلف نظیر کتابخوانی و نمایش در سطح شهرستان بیش از گذشته انجام شد.

پاک نژاد گفت: شهرستان گناوه دراین مدت دارای سه خانه جوان در مرکز شهر، شهر ریگ و اولین خانه جوان روستایی کشور در روستای چهارروستایی شد.

وی بیان کرد: مردمداری و تعامل از مهمترین موارد مدنظر و توصیه شده به مدیران دستگاه‌های مختلف در دوران تصدی مسئولیت  بود.

فرماندار سابق گناوه گفت: پرهیز از دادن قول های ناممکن، ارتباط موثر با رسانه ها، تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت که از شوراهای برتر شناخته شد و  تنظیم نظام نامه سلامت به عنوان سند برتر در استان بوشهر در زمره کاری مهم دوران مسئولیت بوده است.

وی گفت: گناوه از شهرستان های مهم و گردشگرپذیر در کشور است که بدین منظور و برای هماهنگی لازم دستگاه‌های مختلف ستاد خدمات سفر بصورت مستمر تشکیل و امیدواریم این روند ادامه یابد.

پاک نژاد با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس با دعوت از همه اقشار بویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای حضور پرشور در برنامه‌های این هفته اظهار داشت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و همه مدیون و مرهون این عزیزان  هستیم.

وی گفت: از همراهی همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها که در این مدت برای خدمت بهتر به اهالی این شهرستان به عنوان وظیفه  همکاری و مردم نجیب و خونگرم  که من را به عنوان فرزند خود پذیرفتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

سید علی پاک نژاد از فروردین ۹۵ به عنوان فرماندار شهرستان گناوه منصوب و در  ۲۵ شهریور ۹۸  در آیینی به عنوان فرماندار کنگان و  غلامرضا  مهرجو  فرماندار جدید گناوه  معرفی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.