محمد باقر سعادت یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود:  سیاست هیچ دستگاه نظارتی و نظام جمهوری اسلامی این نیست که خلاف قانون کار شود بلکه هدف همه مدیران  اجرا مر قانون است .

وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر اظهارداشت:باید بپذیریم مردم امروز دچار مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال مواجه هستند و رضایتمندی مردم به این معنی نیست که کار خلاف قانون انجام شود بلکه به این معنی است که قوانین و بخشنامه ها را برای مردم شفاف کنید تا کسی از نظام دلگیر نشود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:  ممکن است مردم به دستگاهی مراجعه کنند و مدیران نتوانید پاسخ مثبتی به تقاضای آنها دهند اما می‌توان با شفاف سازی و تفسیر قانون برای آنها آنان را متوجه کرد.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و قوا زیر چتر نظام جمهوری اسلامی و تابع رهبر معظم انقلاب هستند و همه مکلفیم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. 

سعادت گفت: امروز فضای مجازی به مرکز نشر اکاذیب واتهام زنی برعلیه دستگاه اجرایی و نمایندگانی که قدرت احضار و بازداشت ندارند تبدیل شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود:امروز افراد در فضای مجازی هر اتهامی که می‌خواهند وارد می‌کنند و هیچ دستگاهی نیز برای برخورد با آنها خود را صاحب نمی‌داند.

وی بیان کرد: ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید فرصت دهیم فضا به سمت بد اخلاقی، دروغ پردازی و اتهام زنی سمت و سو پیدا کند.

سعادت اضافه کرد: انتظار می‌رود در نشست شورای تامین استان تصمیماتی در خصوص فضای مجازی و اتهام زنی‌های صورت گرفته اتخاذ شود اگر مدیری خلاف کرده است باید دستگاه‌های ذیربط به آن رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه هنوز اتفاقی نیفتاده فضای مجازی مملو از تهمت و اتهام زنی می‌شود عنوان کرد: امروز افراد فرصت طلب و ماجرا جو که موافق نظام و انقلاب نیستند این مجال و فرصت را یافتند که اینگونه خدمتگزاران نظام را مورد سرزنش قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی باید به جای اتهام زنی، تهمت و افترا و بداخلاقی به ارزش‌ها پرداخته و خدمت‌ها برجسته شود.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های هفته دولت گفت: با وجود همه تنگناها و فشارهایی که از بدو تشکیل دولت گریبان‌گیر دولت بوده اما تاکنون اقدام‌های خوب و ارزشمندی در کشور انجام شده است.

وی افزود: مشکلات مربوط به بخش آب در استان بوشهر یکباره به صورت قارچ ظاهر نشده و مربوط به یک روز نیست بلکه انباشته شده سالهای گذشته و حتی پیش از انقلاب بوده است اما با حرکتی جهادی دیدیم که می‌شود مشکلات را پشت سر گذاشت.

سعادت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید با برنامه‌ریزی بتوانیم رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر این سرزمین در هشت سال دوران دفاع مقدس را برای نسلی که آن رشادت‌ها را ندیدند بیان کرد تا بدانند گذشتگان آنها برای مقابله با زورگویی دشمن چه اقدماتی انجام دادند.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها باید با فراهم کردن امکانات لازم فضای با نشاطی در جامعه فراهم کرد.

وی افزود: فضای با نشاط تنها با موسیقی فراهم نمی‌شود بلکه باید فضا به گونه ای باشد که دانش آموزان با رغبت و علاقمندی وارد فضای مدرسه و دانشگاه شوند.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.