حسین فرکی یکشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در جمع خبرنگاران افزود: این بازی در حالی برگزار شد که دو تیم با توجه به ۲ شکست هفته اول لیگ محکوم به برد بودند.

وی بیان کرد: تمام تلاش پیکان در این بازی برای کسب سه امتیاز بود ولی با تمام تلاش هایی که بازیکنان داشتند در نهایت به تساوی دست پیدا کردیم.

فرکی ادامه داد: تیم شاهین در بازی هفته قبل برابر شهرخودرو بازی خوبی ارائه کرد و در آنالیز این بازی آنها را تیمی خوب و شایسته دیدیم.

 وی عنوان کرد: با این حال در روز بی‌عدالتی فوتبال ما گل خوردیم ولی بعد از گل به تیم حریف فشار آوردیم و گل مساوی را به ثمر رساندیم.

فرکی افزود: خوشبختانه تیم پیکان بازی به بازی بهتر می شود و در این ۲ بازی گذشته برابر حریفان مستحق پیروزی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان یادآورشد: از آخرین باری که به عنوان سرمربی نفت مقابل شاهین بوشهر در این شهر حضور داشته ام حدود هشت سال می گذرد  از آن زمان تاکنون  هیچ تغییری در امکانات بوشهر به وجود نیامده است.

وی افزود: فکر می‌کنم این کمترین حق مردم بوشهر و هواداران شاهین است که به آنها توجه بیشتری شود از این رو امیدوارم حمایت بیشتری از تیم شاهین شود.

فرکی بیان کرد: امیدوارم که شاهین در لیگ برتر بماند چراکه من روی تیم‌هایی که هوادار دارند، حساس هستم.

وی تاکید کرد: درست است تیم ما هوادار ندارد، اما تیم‌هایی که ریشه و هوادار دارند، باید در لیگ برتر باشند تا شور و هیجان این مسابقات را دوچندان کنند.

فرکی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم شاهین نیز گفت: فکر می‌کردم بازیکنانم در این شرایط جوی دچار مشکل شوند، اما گویا تیم شاهین بیشتر دچار مشکل شد.

وی اظهار کرد: حتی تعویض‌های آنها نیز پاسخ نداد در حالی که فکر می‌کنم عبدالله ویسی مربی خوبی است و هوداران باید حامی وی باشند.

فرکی گفت: از هواداران شاهین هم درخواست می‌کنم که از تیم‌شان حمایت کنند و اگر درخواست دارند ویسی برود یا نه، باید تیم‌شان و مربی‌شان را حمایت کنند.

وی افزود: مسئولان هم باید این تیم را تقویت کنند و به شاهین برسند و در این بین جذب بازیکن برای تقویت تیم باید در اولویت باشد.

فرکی درباره بودجه تیمش نیز گفت: ما نسبت به بودجه‌ای که داریم کار می‌کنیم و نسبت به فصل گذشته ۱۰ درصد افزایش بودجه داشتیم.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.