فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه روز یکشنبه در جمع مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان گفت: تقویت اتحاد و همدلی ، پیام  شهدای دوران دفاع مقدس است و باید در این مسیر هرچه می‌توانیم  تلاش و همت مضاعف کنیم.

سرهنگ یاسین اکبا افزود:  امنیت و آرامش، عزت و شرف و اقتدار کشور ایران مدیون و مرهون  هشت سال دفاع مقدس و جوانمردی شهدای گرانقدر است.

وی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس ۱۱۰  برنامه  در این شهرستان پیش بینی شده که ۵۰ برنامه آن شاخص و بصورت مردمی برگزار خواهد شد.

اکبا افزود: برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح پایگاههای مقاومت، رژه موتوری، همایش بزرگ تجمع رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس ، میز خدمت در محلات، غبارروبی گلزار شهدا، اردوی جهادی، مسابقات ورزشی و تجلیل از سربازان از عمده برنامه های پیش بینی شده در طول این هفته است.

وی بیان کرد:  برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان تلاش شده  که  با محتواتر  از سال های قبل و حداقل هزینه ها برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: بمنظور هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس  به همکاری و تعامل بین دستگاههای اجرایی نیاز است.

وی یادآورشد: در هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور ۲۸۰۰ رزمنده از این شهرستان برای دفاع از کیان و حفاظت از انقلاب اسلامی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/6045

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.