رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: طبق توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس ،  سهمیه لیگ دسته دومی این تیم  به امید این شهرستان واگذار شد.

رحمان عمادی افزود: مراحل  نقل و انتقال سهمیه پرسپولیس گناوه باتوجه به عدم شرکت آن تیم در فصل جدید به تیم امید انجام می شود و تمرینات زیرنظر کلانتری سرمربی  سابق فجر شهید سپاسی شیراز آغاز شده است.

وی اظهارداشت: امید گناوه در هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور در سنندج بمصاف اتحاد کامیاران می‌رود.

مدیر تیم امید گناوه گفت: باتوجه به زمان کمی که در اختیار داریم تعدادی بازیکن جذب و سعی داریم در این مدت بازیکنان دیگری به تیم ملحق می شود تا  حضوری قوی و شایسته در لیگ داشته باشیم.

حسین عبدالهی افزود: توافق اولیه با اسپانسر مالی صورت گرفته که در نشست هیات مدیره در ارتباط با همکاری آن تصمیم گیری خواهدشد.

هفته اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از چهارشنبه ۲۷ شهریورماه جاری با ۱۲ دیدار آغاز و با ۲ دیدار در روز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

امید گناوه در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، شهیدقندی یزد، اتحاد کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران همگروه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.