عادل دهدشتی  چهارشنبه  شب در مراسم معارفه معاونین جدید فرمانداری دشتی  گفت: این امر بیانگر برنامه ریرزی،  مدیریت و  فعالیت بسیار خوب دولت علی رغم تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی امریکا علیه نظام اسلامی است.

وی افزود: از بهترین کارهای دولت توجه به توان داخلی و مدیریت منابع و مقاومت در برابر تهدیدهای دشمنان است که توانسته با همراهی مردم  فشارهای اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل کند.

 دهدشتی اضافه کرد: دولت در زمینه  سیاست خارجی با تدابیر لازم توانسته علی رغم فشارهای امریکا  از حق مسلم  مردم دفاع کند و توطئه های  امریکا را با شکست مواجه سازد.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت:جمهوری اسلامی ایران  در حوزه سیاست خارجی با صلابت و اقتدار عمل کرده  و گفتمان را به منصه ظهور رسانده‌ایم و هر جا نیاز به مذاکره بوده انجام داده‌ایم.

وی افزود: در حوزه داخلی امریکا خیال کرد بعد از اعتراضات  سال ۹۶ ،کشور ایران  دچار فروپاشی می شود اما  به برکت مقاومت و حمایت مردم و فرهنگ عاشورایی بار دیگر امریکا و  دشمنان شکست خوردند.

دهدشتی گفت: مقاومت مردم  درحال نتیجه دادن است و ثمره این مهم  نیز درتحرک برخی کشورهای اروپایی برای مقابله با امریکا قابل مشاهده است .

وی اضافه کرد: در سفر هیات دولت در سال گذشته به استان بوشهر  بالغ بر دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شد که اعتبارات برخی از این پروژه‌ها نیز تخصیص یافته و پروژهها در حال اجرا هستند.

در این آیین حیدر منصوری به عنوان معاون سیاسی وامنیتی  و روح الله قلی زاده به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی معرفی و از خدمات احسان رزمی نیا و حیدر منصوری معاونین  سابق این فرمانداری قدردانی شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.