مجید خورشیدی روز چهارشنبه درآئین گشایش همراه‌سرای بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر افزود: مشارکت چند خانواده خیر و نیک سرشت بوشهری در ساخت همراه سرای بیمارستان شهدای

خلیج فارس بیانگر نقش موثر خیران  در عرصه سلامت است.

وی بیان کرد: اگر امروز فرصتی را برای زندگی داریم بهتر است که از این فرصت در راستای کار خیر تلاش کنیم چراکه بعد از اینکه مرگ فرا می‌رسد دیگر فرصتی برای خدمت و کمک به مردم نداریم.

خورشیدی ادامه داد: چادر زدن همراهان بیماران در اطراف بیمارستان‌ها زیبنده مردم ایران نیست و در تهران هم مشکلاتی در این زمینه شاهد هستیم که امروز با مدد خیرین شاهد افتتاح همراه‌سرای

بیمارستان جامع بوشهر هستیم.

وی بیان کرد: زیبنده استان بوشهر نیست که با وجود خدمات خوبی که صورت گرفته همچنان مشکلات و کمبودهایی را شاهد باشیم که امیدواریم با کمک دولت و استفاده از ظرفیت خیرین شاهد

توسعه و بهبود وضعیت درمان باشیم.

خورشیدی افزود: در این راستا از خیران اجرای طرح‌های توسعه‌ای بخش‌های سلامت و درمان استان بوشهر تشکر و قدردانی می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهرگفت: نبود همراه سرا بیمار در جوار بیمارستان ها شایسته کشور نیست و برای کاهش رنج همراهان بیمار باید اهتمام جدی برای اجرا این پروژه ها ایجاد شود.

وی افزود: در این راستا در استان بوشهر گام های خوبی برداشته و افتتاح همراه سرا بیمارستان شهدا خلیج فارس نقطه آغازی بر این گام ارزشمند است.

همراه سرای بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در فضایی به مساحت یکهزار و ۸۸۰ مترمربع احداث شده است.

این همراه سرا شامل ۲۶ اتاق چهار تختخوابه و هفت واحد تجاری است که با مشارکت خیرین عرصه سلامت خانواده ابراهیم نبات خور بوشهری، احمد بهنام جو و خانواده کوهی احداث شده است.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.