مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ساحل غربی بوشهر به واسطه قرارگیری در جهت باد شمال غربی به عنوان باد غالب همواره توفانی و متلاطم است به همین دلیل مطالعات لازم در زمینه ثبات این محدوده و ایجاد آرامش نسبی انجام شده است که زمینه رونق فعالیت های گردشگری دریایی را فراهم می‌کند.

 سیاوش ارجمند زاده روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با شهردار بوشهر افزود: همچنین مطالعات طرح حفاظت کانال دسترسی به کاهش رسوب گذاری و در نهایت هزینه‌های مرتبط با لایروبی آن نیز کمک می‌کند.

وی یادآور شد: در نبود طرح حفاظت کانال دسترسی بندر بوشهر شاید تنها در روزهای محدودی امکان بارگیری مسافران گردشگری دریایی وجود داشته باشد ولی با تحقق طرح حفاظت کانال دسترسی زمینه بارگیری مسافر در ساحل غربی بوشهر برای عمده روزهای سال فراهم است.

ارجمندزاده اظهارداشت: اداره کل بنادر و دریانوردی در قالب چارچوب های قانونی آماده تعامل با مجموعه شهرداری بوشهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری است.

وی بیان کرد: در این زمینه همچون گذشته واحد ایمنی این اداره کل در زمان بروز حوادث احتمالی آماده هر گونه کمک و همکاری با مدیریت شهری است.

ارجمندزاده گفت: این اداره کل ساماندهی درب ورودی خود را در آغاز کرده و بدون شک اتمام این پروژه می‌تواند به زیباسازی این محدوده از شهر کمک کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در ارتباط با اجرای پروژه‌ها در نوار ساحلی این اداره کل در زمینه صدور مجوزها و کمک های مطالعاتی می‌تواند ظرفیت خود را در اختیار شهرداری بگذارد.

شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری دستگاهی است که وظیفه خود را ارائه خدمت عمومی به شهروندان می‌داند که این نشان از رسالت های سنگینی گذاشته شده بر عهده شهرداری است.

سید نورالدین امیری افزود: دستگاه هایی هستند که فعالیت های آنها روی فعالیت شهرداری اثر گذار است و می توانند در قالب مسئولیت های اجتماعی یاری رسان مدیریت شهری باشند.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز به عنوان دستگاهی مهم و تاثیرگذار می‌تواند ایفاگر نقش موثری برای مسئولیت اجتماعی  باشد.

مدیر روابط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: تغییر نوع نگاه ها به بندر بوشهر از سنتی به صنعتی می‌تواند سرفصل مشترکی برای همکاری مشترک این واحد با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر باشد.

روشن بهزادی افزود: در صورت تحقق این مهم بدون شک سرمایه گذاران حوزه فعالیت های دریایی و بندری نیز با آشنایی پیدا کردن با ظرفیت های بندر میل به سرمایه گذاری بیشتری در این  حوزه پیدا می کنند.

۷۲۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.