حسینی روز شنبه در نشست هم اندیشی مدیران مدارس دشتستان افزود: آموزش و پرورش متولی فرهنگ و تعلیم و تربیت جامعه است که مسیر را مشخص میکند و هویت آموزش و پرورش به مردم بستگی دارد.

وی یادآورشد: فارغ از دغدغه نیروی انسانی بدون شک هیچ کلاسی و مدرسه ای را بدون معلم نخواهیم داشت.

حسینی اضافه کرد: با ساز وکارهایی که وزارت آموزش و پرورش و کمیته برنامه ریزی استان اتخاذ کرده اند و استفاده از راههای جایگزین همچون جذب حق التدریس شاغلین بازنشسته ،جذب نیروهای پیش دبستانی و ماده ۲۸ و همه سازوکارها با حضور همه معلمان مهرماه پروسه آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان تمام و کمال اتفاق بیفتد.

وی ارتقای رشته های فنی و کار و دانش در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه و استفاده از ظرفیت بخش های خصوصی در آموزش و پرورش با حفظ کیفیت آموزش را ضروری دانست.

حسینی بااشاره به تعین تکلیف رتبدی بندی معلمان تا مهرماه سالجاری گفت :باپیگیری های انجام شده بزودی نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور در استان بوشهر آغاز فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : یکی ازمشکلات عمده در مدارس این شهرستان  تجهیزات سرمایشی کلاس ها بود که در سال تحصیلی جدید با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار همه مدارس مجهز به کولر و امکانات سرمایشی خواهند شد.

باقر سعادت  همچنین از پیگیری های لازم برای هوشمند سازی مدارس دشتستان خبر داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز گفت : در سفر اخیر ریاست جمهوری به این استان  ۱۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی جهت نوسازی مدارس استان مصوب شد که از این مبلغ در سال ۹۸ مبلغ ۶۸ میلیارد تومان ابلاغ و تامین اعتبار شده است .

احمد مرادی افزود: ۸۴ میلیارد تومان اعتباری باقی مانده نیز در سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

۷۲۱۳/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.