کیوان هاشم زاده روز سه شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: تامین این میزان زمین در ضلع جنوبی ورزشگاه شهید مهدوی واقع است که در تعامل صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی و محقق شده است.

وی بیان کرد: کمبود جدی فضای سبز در بوشهر بویژه در محلههای جنوبی ایجاب می‌کند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه اقدام شود.

هاشم زاده افزود: زمین تملک شده برای احداث فضای سبز تنگک‌ها به لحاظ قرار گرفتن در جوار ورزشگاه شهید مهدوی به عنوان محل بازی دیدارهای خانگی تیم شاهین می‌تواند علاوه‌بر اهالی ساکن در محلات برای هوادارانی که از شهرها و روستاهای حومه می‌آیند محلی برای استراحت و تفریح باشد.

وی اضافه کرد: سرانه فضای سبز شهر بوشهر هم اکنون قابل قبول نیست ولی با اجرای پروژه یاد شده افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز این شهر را شاهد خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: برای احداث فضای سبز محله باغ زهرا  نیز برنامه ریزی در دست اقدام است تا پس از اتمام مطالعات زمینه اجرای فضای سبز این محله در مکان پیش بینی شده فراهم شود.

هاشم زاده اظهارداشت: در بازدید صورت گرفته بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد از کوچه‌های خاکی محله تنگک های بوشهر آسفالت و یا زیرسازی بسیاری از آنها انجام شده که این روند نوید بخش توسعه و پیشرفت این محله ها در آینده نزدیک است.

وی گفت: با این وجود کارهای مهم دیگری نیز برای اجرا در تنگک ها باقیمانده که باید نسبت به آنها سرعت بخشی شود.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.