رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان این شمار آدامس را در یکی از انبارهای نگهداری مواد غذایی در سطح شهر جمع‌آوری کردند.

محمد بازیاری روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بازرسی از اماکن عرضه و نگهداری مواد غذایی به صورت مرتب از سوی بازرسان بهداشت محیط انجام می‌شود و  در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا و حساسیت بر نحوه نگهداری مواد غذایی این نظارت‌ها تشدید می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان  گناوه اظهار کرد: مردم در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ انقضای درج‌ شده و نحوه نگهداری کالا در محل فروش توجه کنند چون حساسیت مردم بر روی

نکات بهداشتی منجر به حفظ سلامتی و رعایت بیشتر بهداشت از سوی فروشندگان می‌شود.

بازیاری گفت: به فروشندگان دوره‌گرد عرضه‌کننده غذای گرم نیز  اخطار داده شد تا از عرضه غذا در سطح شهر پرهیز کنند چراکه عرضه‌کنندگان مواد غذایی باید دارای کارت بهداشتی، مکان فروش ثابت و دارای شرایط فیزیکی و دمایی مطلوب باشند.

وی افزود: باتوجه به اینکه احتمال فاسد شدن غذای گرم در تابستان بیشتر است در صورت مصرف این نوع مواد غذایی احتمال مسمومیت شدید وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه از مردم خواست  از خرید این‌گونه غذاها بپرهیزند و در صورت مشاهده  با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا بازرسان بهداشت محیط در کوتاه‌ترین رسیدگی و برخورد کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرارر دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.