دیوار کشی محوطه و محصور کردن  بندر صیادی امام حسن و  روشنایی تقاطع های روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق، تبدیل آبنما به پل در محورهای بویرات، شیخ زنگی و باباحسنی و گازرسانی به روستاها  از طرح‌های افتتاحی شهرستان دیلم بود.

در این روز  عملیات اجرایی طرح برق رسانی به مجتمع گردشگری روستای حصار آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  استانداری بوشهر در آیین بهره برداری این طرح‌ها گفت:  هفته دولت، دهه فجر و مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارائه خدمات انجام شده توسط دولت به مردم است.

حسن ابراهیمی با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در شهرستان‌ها رفع کمبودهاست، گفت: دولت در استان بوشهر در اجرای  طرح‌های عمرانی و دیگر حوزه‌ها از جمله بهداشت و سلامت، راه، ورزش، فرهنگی، مبلمان شهری، گاز کشی به شهر و روستاها اقدامات و خدمات شایسته‌ای انجام داده‌است.

فرماندار دیلم گفت: در هفته دولت خدمات نظام و دولت باید به مردم بازگو شود.

عبدالامیر قاسمی افزود: در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت  ۶ طرح افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده این برنامه‌ها تا پایان هفته تداوم دارد.

بخشدار امام حسن گفت: این بخش علاوه بر قرارگرفتن در جوار تاسیسات مهم نفتی باتوجه به برخورداری از دریا، ساحل زیبا و مناطق گردشکری در ایام نوروز میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور است.

کریم خلیفه لیروای اظهار داشت: صنعت گردشگری در حوزه اشتغال و اقتصاد نقش به سزایی دارد که در این بخش با همکاری بخش خصوصی، شورا و دهیاری‌ها طرح‌های خوبی در دست اجراست.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۷۲۱۵/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.