عبدالله ویسی روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان با تبریک روز خبرنگار افزود: امیدواریم با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را در خانه نگه داریم و لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

وی در ارتباط با اینکه برابر یکی از تیم های سابقش صف آرایی می کند نیز بیان کرد: تیم سپاهان نام و اعتبار آن برای همه معلوم است ولی تیم کنونی من شاهین است که باید برای موفقیت آن تلاش کنیم و در این راستا با تمام وجودم برابر حریف اصفهانی صف آرایی میکنم.

ویسی ادامه داد: امیدواریم در دیدار فردا بازی خوب و سورپرایزی برای فوتبال کشور داشته باشیم که فوتبال کشور به احترام ما بایستد.

وی افزود: ماندن در لیگ برتر امکانات و حمایت می خواهد و با این مجموعه ای که می بینم و انگیره ای که مردم و رسانه ها به ما می دهند می توانیم در بالای جدول باشیم.

ویسی گفت: علاوه بر اینکه خودم نتیجه گیری تیم های با امکانات کم را تجربه کرده ام  تیم های لیگ یکی مانند داماش نیز با رسیدن به فینال جام حذفی فوتبال کشور این مهم را اثبات کردند.

وی تاکید کرد: در دیدار فردا باید از نام شهر و انگیزه بازیکنان دفاع کنیم و برای نتیجه شاهین هیچ قولی نمی دهم ولی با حمایت موثر میتوانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

ویسی در ارتباط ترکیب تیمش برابر سپاهان نیز گفت: برای این بازی بازیکنان متعددی را در پست های مختلفی  تجربه کردیم ولی هنوز به ترکیب اصلی خود دست پیدا نکردهایم.

وی یادآورشد: یک تیم با هواپیمای اختصاصی می آید و بازیکن ۱۵ میلیارد تومانی می گیرد ولی با این حال رختکن ما هنوز زیردرختی است.

ویسی ادامه داد: زیرساخت های تیم شاهین باید درست شود که باید برای ارتقا آن تلاش کنیم.

وی گفت: در نقل و انتقالات باید به ۹۰ درصد اهداف خود دست پیدا کنیم و امیدواریم ۱۰ درصد باقیمانده نیز با همت بازیکنان جبران شود.

ویسی در ارتباط با بازیکنان مصدومش نیز گفت: برای این دیدار جواد شیرزاد و بهروز نوروزی مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند.

وی در ارتباط با جذب رحیم زحیوی گفت: وی انتظاراتش زیاد بود و به وی گفتیم که تیم شاهین زیرساخت هایش مانند فولاد نیست که وی این شرایط موجود شاهین را تحمل نکرد و از بوشهر رفت با این حال امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.

ویسی در ارتباط با جذب  دانیال ماهینی نیز گفت: ماهینی از بازیکنان خوب بوشهری است که می تواند به ما کمک کند و با پایان دوران خدمتش می تواند جذب تیم شاهین بوشهر شود.

وی در ارتباط با جذب بازیکنان گرجستانی نیز گفت: این بازیکنان گرچه بازیکنان کم قیمتی هستند ولی قیمت نشانگر ارزش بازیکن تیم نیست و می توانند در تیم شاهین عملکرد درخشانی داشته باشند.

ویسی در ارتباط با وضعیت بودجه شاهین بوشهر گفت: بودجه شاهین بسیار کم است و امیدواریم حداقل این بودجه را در بازه زمانی مناسب به ما بدهند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.