سرمربی تیم ملی فوتبال پنج  نفره نابینایان  ایران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه گفت:  چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی به منظور حضوری قوی در رقابت‌های آسیایی تایلند و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شدهاست.

جواد فلفی اظهارداشت: تاکنون سه مرحله اردوی تیم ملی سپری شده و چهارمین مرحله آن باتوجه به موقعیت آب و هوایی استان بوشهر با کشور تایلند به میزبانی بندرگناوه در حال برگزاری است که امیدواریم پس از پایان اردو بازیکنان به آمادگی کامل دست یافته تا علاوه بر کسب قهرمانی آسیا، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

وی گفت: در این اردو علاوه بر روند اردوهای قبلی شامل بدن سازی و کارهای تاکتیکی تخصصی تر ادامه خواهیم داد تا به آمادگی کامل دست یابیم.

فلفلی با بیان اینکه آخرین اردوی تیم ملی در تهران قبل از اعزام برگزار خواهد شد، ادامه داد: کمبود بازی‌های تدارکاتی برای تیم احساس می‌شود که باید این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج  نفره نابینایان ایران  افزود: در زمان حاضر سه گلر و ۱۰ بازیکن نایینا در اردو حضور دارند که در نهایت هشت بازیکن و ۲ گلر در مجموع ۱۰ بازیکن به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می‌شوند.

وی گفت: طبق آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون ۱۰ کشور شامل ژاپن، کره جنوبی، چین ، تایلند، مالزی، عمان، هند و ایران برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند اعلام آمادگی کردند و پیش بینی می‌شود تعداد تیم‌ها به ۱۰ تیم برسد.

فلفلی ادامه داد: گروه بندی تیم‌ها هنوز مشخص نشده و قرار است در ۲ گروه برگزار و دو تیمی که در فینال حضور می‌یابند  سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را به عنوان نمایندگان آسیا را کسب می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان ایران افزود: بازیکنان در این اردو با همه وجود به رغم هوای گرم و سخت باید تحمل کنند و مطمئن هستیم که با خونگرمی که در همه مردم استان بوشهر وجود دارد بخوبی پشت سر گذاشته خواهد شد تا با اتکال به خداوند در رقابت‌های آسیایی تایلند سرافراز بیرون بیاییم.

وی یاد آور شد: مسابقات آسیایی تایلند  ۵ تا ۱۵ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان جمهوری اسلامی از ۲۵ مردادماه به میزبانی بندرگناوه آغاز شده و تا یکم شهریور ادامه دارد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.