عبدالکریم گراوند افزود:  امروز از ۹ پروژه در حوزه راهسازی، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، ورزشی و پروژه های عمران شهری بازدید شد که همه این پروزه ها علی رغم گرمای هوا فعال و به خوبی در دست اجرا هستند.

وی یادآورشد: پروژه بزرگراه دولت آباد به زیارت ساحلی به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان در دست اجراست که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست ساخت و  پروژه ای فعال است.

گراوند ادامه داد: پروژه ساختمان شهرداری بادوله با زیر بنای ۸۸۴ متر مربع و اعتبار ۵۷۰میلیون تومان نیز بازدید شد که این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: پروژه محور ارتباطی خورموج به لاور شرقی و دشت پلنگ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و به طول ۲۲ گیلومتر  در دست اجراست که  ۱۰ کیلومتر آن در هفته دولت آماده بهره برداری خواهد شد.

گراوند اظهار داشت: ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر خورموج و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در دست ساخت است که این پروژه های فعال و امیدوارم هر چه زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهر خورموج با ۲۷۰۰ متر مربع در دست ساخت و هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش خواهد شد این پروژه نیز هر چه زودتر آماده افتتاح شود تا شهروندان  زیر پوشش تامین

اجتماعی بتوانند از خدمات درمانی آن استفاده کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از پروژه های مهم در دست ساخت در شهرخورموج  احداث خوابگاه ۹۰ تخت خوابی ورزشکاران با زیر بنای ۱۰۶۲ متر مربع  در ورزشگاه تختی شهر خورموج  است که  با اعتبار۲ میلیارد تومان از سال گذشته شروع

شده و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود و مشکل تیم های ورزشی شهرستان دشتی برای میزبانی از تیم های دیگر برطرف خواهد شد.

وی گفت:  پروژه جایگاه ویژه ورزشگاه تختی خورموج میز با اعتبار یک میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان  در دست اجراست که این پروژه نیز پیشرفت خوبی دارد و امید است با تلاش پیمانکار هر چه زودتر تکمیل و آماده  بهره برداری شود.

 استاندارربوشهر به وضعیت تامین آب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: برای تامین آب پایدار همه نقاط استان بوشهر برنامه های در دست اجراست که امید است تا سال ۱۴۰۰ آب شرب تمام استان به وضعیت پایدار برسد.

وی افزود: برای شهرستان دشتی طرح انتقال آب از چاه های کاردنه و آب شرین کن در نقاط ساحلی اعتبار لازم تامین شده و این پروزه ها در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهد شد.

در بازدید استاندار بوشهر معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه وبودجه استان بوشهر ،فرماندار ومسئولان اجرایی دشتی حضور داشتند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومنتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.