عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزود: یکی از برکات مهم حوزه‌های علمیه در شهرهای مختلف استان حفظ و تقویت فرهنگ

اسلامی است که این چنین نقش آفرینی مهمی ایجاب می کند نگاه ویژه به حوزه ها شود.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد و مسئولان ذیربط در این پروژه ملزم به همکاری‌های لازم برای سرعت بخشی در روند احداث آن شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همدلی و هم‌افزایی مسئولان با مجموعه حوزه‌های علمیه سبب تامین زیرساخت‌های لازم و سرعت بخشی در تحقق مطالبات این بخش دارد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: برخی از طرح‌ها در حوزه‌های علمیه نیمه تمام است که تکمیل این طرح‌ها نیاز به هم‌افزایی و همکاری مسئولان ذیربط است.

وی ادامه داد: تکمیل نشدن طرح‌های عمرانی سبب افزایش استهلاک سازه‌های آنها می‌شود از این رو تکمیل پروژه‌های نیمه تمام  حوزه‌های علمیه  در موعد مقرر باید در دستور کار قرار بگیرد.

صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر تکمیل فضاهای خوابگاهی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: اکنون طلبه‌های  این حوزه علمیه نیاز به خوابگاه دارند که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این مشکل را برطرف می‌کند.

۷۲۱۲/ ۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.