فرماندار گناوه روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با دستور کار تشکیل کمیته ها گفت: دراین هفته بهره‌برداری و اجرای طرح‌های پیش بینی شده بصورت تجمیعی و متمرکز انجام شود و از راه‌اندازی کاروان‌های خودرویی بجد پرهیز تا در رسیدگی به امور مردم در ادارات تاخیر و خللی ایجاد نشود.

سیدعلی  پاک نژاد افزود: با توجه به اینکه اواخر هفته دولت امسال به استقبال ماه محرم خواهیم رفت حرمت این ایام حفظ و نسبت به سیاه‌پوشی ادارات و شهر برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: در هفته دولت امسال طرح‌های متعددی در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، آموزش وپرورش، بهداشت و راه افتتاح و اجرایی که جمع بندی و در نشست خبری با خبرنگاران تشریح خواهد شد.

فرماندار گناوه  اظهارداشت: باتوجه به اینکه نگاهمان در افتتاحیه‌ها طرح‌های بدون نقص و ایراد است، کمیته عمرانی درمورد طرح‌هایی که قرار است افتتاح شود بازرسی و درصورت وجود مشکل برطرف شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم امسال هفته دولت دیدارهای مردمی است که در طول سال مستمر تداوم دارد.

فرماندار گناوه افزود: از خبرنگاران این شهرستان انتظار داریم خدمات صورت گرفته را به مردم از جمله  برنامه‌های هفته دولت را براساس واقعیتها و شفاف بخوبی بازگو کنند.

وی بیان کرد: در ادارات و فرمانداری روی همه خبرنگاران و فعالان اجتماعی باز است و آماده پاسخگویی هستند و از راهکارها و نقدهای منصفانه که به پیشرفت و توسعه شهر کمک کند، استقبال می‌شود.

پاک نژاد گفت: طرح‌هایی که آماده افتتاح و اجرا در فصول سال هستند در همان زمان برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

در این نشست مسئولان ستاد کمیته‌ها در حوزه های مختلف  معرفی که مسئولیت اطلاع رسانی به ایرنا محول شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.