محمد باقر سعادت روز یکشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در محل فرمانداری دشتستان افزود: همه روزهای سال مرتبط و متعلق به خبرنگار است و خبرنگاران چشم و چراغ مردم هستند و  قلم، قدم، مسیر و حرکت آنها باید در جهت عدالت و بیان حقایق باشد.

وی بیان کرد: نقدکردن که در واقع در دستور کار خبرنگاران است، باعث پویایی و تعالی فرد و جامعه می‌شود اما نقد باید منصفانه باشد تا جامعه را در مسیر حق و توسعه قرار دهد.

سعادت در باره ورود خود به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز به جمع بندی قطعی نرسیده ام باید بررسی کنم که اگر بتوانم موثر واقع شوم وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانم که حضور پیدا کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از بدو پذیرش مسئولیت نمایندگی مردم سعی کرده ام همواره حق را بگویم و در جاهایی که در حق مردم دشتستان اجحاف شده ذره‌ای کوتاهی نکردم و محکم ایستادم و در اولویت‌هایی همچون آب، کشاورزی، درمان، آموزش و محرومیت‌زدایی روستایی و راه تلاش کردم و در سطح ملی پیگیری‌های خوبی تا حصول نتیجه صورت دادم.

وی به آتش سوزی بیمارستان ۱۷شهریور در روزهای آغاز مسئولیت خود و تلاش برای بازسازی این مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: باوجود شاخص نبودن نیاز شهرستان به دو بیمارستان در گام اول ۱۸میلیارد ریال برای آغاز پروژه اخذ شد و اکنون در مراحل پیشرفت فیزیکی خوبی قرار دارد.

سعادت، به توسعه بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان و خارج کردن آن از تک تخصصی بودن زنان و زایمان اظهارداشت: این بیمارستان نیز اکنون با افزودن ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع به فضای موجود توسعه پنج بخش در تخصص های مختلف درحال فعالیت است.

وی به طرح تحول کشاورزی و تصویب آبیاری تحت فشار به مساحت ۲ هزار و۴۰۰ هکتار برای نخیلات سعدآباد، ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار آبپخش و یکهزار و ۵۰۰ هکتار نخیلات کلل، احداث ۱۰زمین و دو سالن ورزشی، کمک به تجهیزات آموزش وپرورش و تهیه وسایل سرمایشی مدارس و تعمیرات استخر برازجان به عنوان پیگیری های دوره نمایندگی خود اشاره کرد.

سعادت همچنین تلاش برای فعال کردن پروژه‌های سد دالکی، راه آهن بوشهر، بزرگراه دالکی کنارتخته، آب بخش‌های ارم و بوشکان و راه‌های روستایی را از دیگر خدمات دوره نمایندگی خود برشمرد.

وی در مورد وضعیت پیشرفت فیزیکی سد دالکی گفت: سد دالکی پیشرفت خیلی خوبی داشته و قرارگاه خاتم الانبیاء متولی امر ساخت سد سه شیفت در حال کار است  این سد ۲ تونل دارد که هر کدام ۷۰۰ متر است تونل اول به پایان رسیده و تونل دوم نیز ۶۰۰ متر آن کار شده است و ۱۰۰متر آن مانده و روند کار ادامه دارد.

۷۲۱۳/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.