معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی  استانداری بوشهر عصر شنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در دیدار با محمد حسین زارع از پیشکسوتان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ایرنا خبرگزاری نظام و دولت است و نقش مهم و بی بدیلی در رساندن صدای نظام و دولت به جهانیان دارد.

مجید خورشیدی  اضافه کرد: امید می رود خدمات خبرگزاری جمهوری اسلامی روز به روز به نفس گرم پیشکسوتان ایرنا ادامه داشته و همچنان چراغ پرسوی ایرنا بتابد.

وی  اظهارداشت: یاد و خاطره همه کسانی که در ایرنا کار کردند و خدماتی انجام دادند تا صدای نظام و مردم را به جهانیان برسانند را گرامی داشت.

خورشیدی افزود: اینجانب از دهه ۷۰ بیشترین ارتباط را با ایرنا داشتم و از دور و نزدیک ماحصل زحمتهای کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی به خصوص در خروجی های ویژه و محرمانه که بخشی از آن ماحصل تلاش دفتر دمشق بود را شاهد و ناظر بوده ام .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: هرچقدر جامعه از مطبوعات قوی و نافذی برخوردار باشد آن جامعه توسعه یافته است و جامعه توسعه نیافته و یا درحال توسعه‌ای نمی بینید که مطبوعات قوی داشته باشد.

وی اضافه کرد: درهیچ کشور تمامیت خواه و اقتدارگرایی رسانه قوی و نافذی وجود ندارد و در جوامعی که ایران یکی از آنهاست و مردم سالاری نقش خود را دارد و تمام ارکان انتخابی است طبیعی به نظر می رسد، رسانه‌ای باید داشته باشیم که در موازات مردم سالاری باشد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.