فرمانده انتظامی دشتی استان بوشهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تعامل بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی، داشتن اعتقادات بالا و وجود علمای بزرگ دینی باعث شده این شهرستان امنیت خوبی داشته باشد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتی و همکاری  بسیار خوب مردم از ۱۵۹ سرقت در شهرستان در این مدت ۱۵۵ مورد کشف و سارقان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای ارتباطی دشتی کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۰۰ رشد داشته است.

صیادی ادامه داد:  از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ درصد جرایم خشن در دشتی کشف شده  و کشفیات و دستگیری فروشندگان مواد مخدر ۱۷ درصد نسبت با سال گذشته افزایش داشته است.

وی به مشکلاتی که خودرهای شوتی در محورهای ارتباطی شهرستان برای شهروندان ایجاد می‌کنند اشاره کرد و گفت: در چهار ماه نخست امسال ۴۱۵ خودرو شوتی در دشتی توقیف شده که ۱۵۷ مورد اعمال قانون شده است.

فرمانده انتظامی دشتی از همکاری بسیار خوب خبرنگاران این شهرستان در انعکاس خدمات و دستاوردهای نیروی انتظامی و اطلاع رسانی بموقع و مناسب هشدارهای پلیس به شهروندان قدردانی و با اهدای هدایایی از خبرنگاران شهرستان دشتی تجلیل کرد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.