رئیس دانشگاه خلیج فارس روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس این تفاهم نامه دانشگاه خلیج فارس و نیروی انتظامی استان بوشهر با در نظر گرفتن ظرفیتهای علمی، فنی، انسانی، اطلاعاتی، تجربی و تخصصی در بخش های مختلف با هم همکاری میکنند.

 عبدالمجید مصلح افزود: تبادل تجربههای پژوهشی با گروههای مختلف علمی تخصصی، همکاری متقابل در اجرای برنامه های علمی پژوهشی،برگزاری همایشها، نشستهای علمی و تخصصی، سمینارها، کارگاه‌ها و دورههای آموزشی در زمینههای مورد نیاز و همکاری در مبادله اسناد، مدارک علمی و ایجاد زمینه های حضور کارشناسان و محققان ۲ مرکز برای استفاده از منابع موجود از جمله بندهای این تفاهمنامه است.

وی ادامه داد: همکاری در اجرای طرح‌ها و پروژههای تحقیقاتی، پژوهشی مورد نیاز و اطلاع رسانی نیازهای علمی، پژوهشی دو طرف، ایجاد زمینه همکاری برای انجام بازدیدهای متقابل علمی تخصصی از دیگر بخش‌های این تفاهمنامه مشترک است.

مصلح یادآور شد: همکاری مشترک در زمینه انجام ترجمه کتابهای تخصصی، همکاری برای کاربردی کردن تحقیقات و طرحهای خاتمه یافته پژوهشی، همکاری در زمینه انتشار کتاب، نشریههای علمی و پژوهشی مشترک از دیگر بخشهای این تفاهمنامه است.

وی گفت: همکاری در زمینه برگزاری دورههای آموزشی کوتاه مدت، تبادل اطلاعات کارشناسان و استفاده از قابلیتهای محیطی برای فراگیران علوم و مهارت‌های تخصصی، همکاری در زمینه انتخاب موضوعهای پایان نامههای تحصیلی مرتبط با رسانه، نظم، امنیت و همکاری در تالیف و تدوین کتاب و اجرای میزگردهای مشترک در حدود وظایف دو طرف از بندهای پایانی این تفاهمنامه همکاری است.

مصلح یادآور شد: در صورت ابراز تمایل دو طرف این تفاهمنامه در پایان مدت زمان یکساله امکان تمدید دارد.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.