محمد باقر سعادت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جریان دیدارش با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افزود: این اعتبارات باید در اختیار ۹ شهرداری شهرستان قرار گیرد تا برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان بیش از پیش تلاش کنند.

وی بیان کرد: همچنین کمک‌های بلاعوض برای ساماندهی روستاها و قیر مازاد بر سهمیه برای آسفالت کوچه و معابر در اختیار ۲۰۰ دهیاری حوزه انتخابیه قرار گیرد.

سعادت ادامه داد: دشتستان به عنوان وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر بالغ بر یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده و تنها شهرستان بدون منابع درآمدی نفت و گاز و پتروشیمی این استان است.

وی بیان کرد: این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان نیازمند تکمیل بیمارستان‌های هفده شهریور برازجان و محلی تنگ ارم، مرکز بستر درمانی شهر کلمه و تامین تجهیزات مرکز بستر درمانی شبانکاره است.

سعادت ادامه داد: بیمارستان شهید گنجی برازجان نیازمند ساخت پانسیون پزشکان و ۱۰ دستگاه آمبولانس است.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن بسیاری از طرح‌های عمرانی این شهرستان خواستار تامین اعتبار برای تکمیل سدهای دالکی، آبیاری ارغون، کلمه، شبکه پایین دست سد رئیسعلی دلواری، بازسازی ۳۰ کیلومتر شبکه خط انتقال و ایجاد مخزن ۲۰ هرار متر مکعبی برازجان شد.

سعادت گفت: ساخت ۱۲ مخزن هشت هزار مترمکعبی برای آبرسانی به ۲۵ روستای شهرستان از دیگر مطالبی است که در جریان دیدار با معاون اول رئیس جمهوری پیگیری شده است.

 وی یادآور شد: تکمیل آبرسانی به ۲۶ روستای حوزه شمالی شهرستان و بازسازی شبکه‌های آبرسانی دهداران از اولویت‌های این شهرستان در مورد حل مشکلات آب است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه برق رسانی نیز ایجاد پست فوق توزیع ۶۶ کیلو وات شماره ۶ برازجان، راه اندازی ایستگاه ۲۳۰ کیلو ولت شبانکاره، پست ۱۳۲ کیلو ولت شهر کلمه و نصب ترانس و توسعه فشار متوسط وضعیت شهری و روستایی شهرستان دشتستان مورد توجه قرار گرفته است. 

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.