مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه بخش اعظمی از بار تحریم ها و مقاومت بر دوش مردم است، عنوان کرد: این وظیفه اصلی ماست تا با کوشش و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم اقدام کرده و فشاری که اکنون به آنها وارد شده را به حداقل برسانیم.

 

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، عادل دهدشتی در آیین معارفه بخشدار مرکزی جم با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پیشتازان عرصه شفافیت در حوزه های مختلف هستند، تا زمانی که شفافیت وجود نداشته باشد، رشد و توسعه نیز میسر نیست و همه موظفیم این قشر فرهیخته را در این راه سخت همراهی کنیم.

 

وی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در عرصه بین المللی تصریح کرد: نفاق و دورویی آمریکا امروز بیش از هر زمانی نمایان شده است، که تحریم نابخردانه اخیر وزیر با ذکاوت امور خارجه کشورمان نیز مصداق دیگری بر این ادعاست.

 

دهدشتی بیان کرد: دولت آمریکا از یک سو شعار مذاکره بدون پیش شرط سر می دهد و از سوی دیگر رئیس دستگاه دیپلماسی کشور را که مسئول اصلی مذاکره است تحریم می‌کند که البته این ناشی از ضعف آنها است.

 

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به تحریم های بین المللی علیه کشورمان، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورها از جمله بعضی از قدرت های اروپایی با تصمیمات نابخردانه آمریکا همراهی نمی کنند در حالی که پیش از این اجماع جهانی علیه کشورمان وجود داشت.

 

وی تاکید کرد: اقتدار و صلابت امروز ما ناشی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، قدرت بازدارندگی و دیپلماسی هوشمندانه کشورمان است که در عین مقاومت سایه جنگ را از کشور دور کرد.

 

باید با مردم با شفافیت و صداقت رفتار کرد

 

دهدشتی با بیان اینکه بخش اعظمی از بار تحریم ها و مقاومت بر دوش مردم است، خاطرنشان کرد: این وظیفه اصلی ماست تا با کوشش و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم اقدام کرده و فشاری که اکنون به آنها وارد شده را به حداقل برسانیم.

 

وی باید با مردم با شفافیت و صداقت رفتار کرد، ادامه داد: مردم ثابت کرده اند در صورتی که صداقت لازم در رفتار و مبارزه با فساد و فاصله طبقاتی را ببیند، در سخت ترین شرایط نیز همراهی و همدلی خود را خواهند داشت.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه مسئولان باید فعالیت ها و برنامه های خود را بر اساس شرایط داخلی و تحریم‌های بین المللی تنظیم کنند، گفت: مشکلات حوزه آب پیشینه دیرینه ای در استان دارد، اما با این حال طی چند سال گذشته اقدامات لازم انجام شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است که از این بین می توان به آبشیرین کن سیراف اشاره کرد که پیش از تابستان 99 به بهره برداری خواهد رسید.

 

عادل دهدشتی شهرستان جم را دارای پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف دانست و بیان کرد: مهمترین ویژگی این شهرستان بهره مندی از ظرفیت بالای نیروی انسانی است که این مسئله همواره توانسته کمک حال این شهرستان باشد.

 

شرایط حضور باصلابت پارس جنوبی در لیگ برتر فراهم شود

 

وی ادامه داد: یکی از نقاط امیدواری مردم شهرستان تیم فوتبال پارس جنوبی است که باید با تلاش و همکاری تمامی مسئولان ابزار لازم جهت حضور باصلابت این تیم در لیگ برتر امسال فراهم شود. البته استاندار محترم، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جم نیز در این خصوص پیگیری هایی انجام داده اند تا شرکت های منطقه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، به این تیم کمک نمایند.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید تلاش ویژه ای انجام شود تا با فراهم کردن شرایط مناسب شاهد حضور پر رنگ مردم و برگزاری انتخاباتی با شکوه، قانونمند و با رعایت اصل بی طرفی باشیم تا بتوانیم سرمایه اجتماعی نظام را بار دیگر به منصه ظهور برسانیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.