فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که همکار ۳۴ ساله اش را در یکی از پمپ بنزین های شهر بوشهر با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسد مقتول را به خارج از شهر انتقال داده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، سرتیپ دوم خلیل واعظی در تشریح جزئیات بیشتری از این حادثه گفت: ۱۱ تیرماه فردی به پلیس مراجعه و عنوان کرد برادر ۳۴ ساله اش به هویت علی که در یکی از پمپ بنزین های شهر بوشهر کار میکرده چند روزی است تلفن همراهش خاموش و خودش نیز مفقود شده است.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ادامه کار تخصصی به کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی محول شد که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرضیه های متعددی را در  دستور کار قرار دادند.
به گفته سردار واعظی با بررسی‌های دقیق محل کار مفقودی در پمپ بنزین و کشف مدارک و مستندات جدید، فرضیه قتل مفقودی در محل کار با جدیت بیشتری پیگیری شد.
وی اظهار کرد: در ادامه تعدادی از افراد مرتبط و همکار فرد مفقودی مورد تحقیقات تخصصی و پلیسی قرار گرفتند و در نتیجه این تحقیقات یکی از همکاران مقتول به عنوان مظنون اصلی مورد توجه کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با جمع‌آوری مدارک و مستندات بیشتر و تمرکز بر رفتار و فعالیت‌های مظنون یاد شده دستگیری وی که پس از تحقیقات اولیه به طرز مشکوکی مخفی شده بود در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: این متهم در هنگام ورود به یکی از مراکز درمانی در شهر بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده گرچه در ابتدا منکر  قتل می‌شد ولی با ارائه مدارک و مستندات متعدد ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد به علت اختلاف بر سر مسئله کاری با مقتول درگیر و با ضربات چاقو وی را از پای درآورده، جسد را مخفی کرده و با خودرو در گودالی نزدیک چغادک انداخته است.
به گفته سردار واعظی با حضور پلیس و مقام قضایی جسد مقتول کشف، و پس از طی مراحل قانونی در اختیار خانواده وی قرار گرفته و متهم دستگیر شده نیز روانه زندان شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.