بهروز قره بیگی روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان، همیاری و تلاش دستگاه‌های همکار و تجار و بازرگانان زمینه بهتری برای توسعه اقتصادی و رونق بیش از پیش گمرک و تجارت این استان در سایه آرامش و امنیت فراهم شود.

وی بیان کرد: رعایت و صیانت از حقوق مردم و دولت و انجام ماموریت های متعددی که در قانون به گمرک محول شده است موجب شده حساسیت فعالیت و کار در گمرک بیش از سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.

قره‌بیگی با اشاره به ایجاد معاونت جدید هماهنگی و نظارت در گمرکات کشور  گفت: پس از بازنگری و بازبینی صورت گرفته در چارت سازمانی گمرک ایران باتوجه خلاءهای موجود و اهمیت و حساسیتی که این معاونت در حوزه نظارت گمرکات داشت این معاونت احیا شد.

وی افزود: هرچند در گذشته سعی می شد در نبود این معاونت فعالیت‌های این حوزه در ستاد نظارت و سایر معاونت ها با فعالیت مضاعف دنبال شود اما خلاء نبود یک معاونت متمرکز در این حوزه به لحاظ گستردگی حوزه فعالیت قابل لمس بود.

قره بیگی اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد این معاونت مشکلات این حوزه برطرف و اقدامات بهتری در راستای اجرا و نظارت بهتر، تسهیل فرآیندهای گمرکی و ارائه خدمات مطلوب‌تر صورت گیرد.

ناظر گمرکات استان  بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بابک محمدی از نیروهای قدیمی گمرک بوشهر است که از تجربه بالایی در حوزه نظارت و گمرکات اجرایی استان های مختلف برخوردار است.

در این مراسم بابک محمدی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر منصوب شد.

7212/6043

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.