معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: متولیان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با طراحی برنامه‌های تخصصی و مناسب و تربیت افرادی متعهد، تاثیرگذار و مستعد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی کودکان امروز را برای ساخت آینده کشور آماده می‌کنند.

مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و سختی‌های کار در عمل  انسان را برای داشتن فردایی بهتر علاقهمندتر به این کار می‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از چهره‌های فرهنگی کشور از جمله کسانی هستند که ۴۰ سال پیش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تجربه کردند و شخصیت آنها در این محیط شکل گرفته است.

خورشیدی بیان کرد: در شهرهای بزرگ امکاناتی فرهنگی، تربیتی و پرورشی برای استفاده کودکان و نوجوانان حتی بدون دخالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد ولی در مناطقی همچون استان بوشهر این امکانات کمتر دیده می شود و وظیفه کانون در این مناطق اهمیت بیشتری پیدا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اینجاست که با وجود همه خدمات اجتماعی انجام شده دسترسی کودکان و نوجوانان به مجاری تربیت آینده آنها خیلی کم است به نحوی که در شهرستان‌های استان بوشهر امکانات و کانون‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان کمتر وجود دارد و در روستاها و بخش‌ها این برخورداری‌ها  و امکانات کم و کم‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر باید تقویت شود.

خورشیدی ادامه داد: کوچکترین خدمتی در این مناطق در بخش کودکان و نوجوانان بزرگترین دستاوردها را به دنبال دارد به همین دلیل در باره تامین مربی و سایر امکانات دیگر با مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری صورت می‌گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق جنوبی (بافت فرسوده) شهرستان‌های بوشهر و برازجان از برنامه های مهم دفاتر تسهیلگری است.

عباس برزگرزاده افزود: تلاش می‌شود با جذب اعتبارات مناسب در سال جاری از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر حمایت شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دولت تدبیر و امید دوران طلایی خود را گذرانده و تغییرات خوبی در فضاهای موجود صورت گرفته و مراکز جدیدی هم در دست ساخت داریم.

زهره‌عالی‌نسب بیان کرد: حمایت‌های خوبی صورت گرفته و توانستیم کارهای فرهنگی و عمرانی را بخوبی جلو ببریم و با افزایش هم‌افزایی می‌توانیم خدمات بیشتری را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: با حمایت‌ها و تلاش‌های انجام شده سعی کردیم بیشتر بچه‌های روستایی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند شوند. 

عالی نسب تاکید کرد: با هم افزایی و خلاقیت هنوز هم می‌توان برای کودکان و نوجوانان این سرزمین کار کرد.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.