به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: اصول مطرح در بیانیه گام دوم انقلاب باید اساس کار قوای سه گانه در امور اجرایی باشد.
وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز تمدن اسلامی، پیشرفت و عبور از مشکلات است به همین دلیل باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.
صفایی بوشهری اضافه کرد: مسئولان در امور مملکت باید از جوانان متعهد و حزب اللهی به معنی دقیق کلمه استفاده کنند و با یک نگاه انقلابی و حرکتی جهادی انقلاب اسلامی را پیش ببرند.
وی یادآور شد: ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف های امروز دشمن است به همین دلیل استکبار جهانی با ابزار مختلف تمام توان خود را برای توقف، ناامیدی و جدا کردن نسل جوان از انقلاب جزم کرده است.
صفایی بوشهری گفت: در مقابل این هجمه ها مسئولان باید به جوانان این سرزمین توجه داشته باشند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و مسئولان نظام افزود: براساس قانون اساسی وظیفه رهبری حضور در عرصه های اجرایی نیست بلکه در مواردی که اصل نظام دچار بحران می شود رهبری دخالت می کنند.
وی تاکید کرد: مسئولیت اجرا در عرصه های مختلف برعهده سران قوای سه گانه است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به عکس شهید نادر مهدوی در کنار رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان با دانشجویان افزود: این نشان می دهد رهبر معظم انقلاب نادر مهدوی ها و حرکت جهادی این جوانان را سرلوحه کار می دانند.
وی یادآور شد: شهید نادر مهدوی سرداری بوشهری و جوانی انقلابی، جهادی و پای کار بود که توانست یاد رئیسعلی دلواری را زنده کند.
صفایی بوشهری خطاب به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد:' ما بوشهریها هزاران هزار نادر مهدوی داریم که در مقابل آمریکا با تمام وجود می جنگیم'.
وی ادامه داد: امروز نماد جوانان انقلابی پای کار یک بوشهری، انقلابی و شهید است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: مردم ایران با اتحاد و همدلی با آزاد سازی خرمشهر حماسه آفریدند و این حرکت نشان داد ایران می تواند در مقابل ابرقدرتها بایستد و به انقلاب خود ببالد و پیروز شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.