به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: با توجه به تصویب صدور مجوز واردات 100 قلم کالای ملوانی توسط ساحل نشینان وزارت صنعت، معدن و تجارت روند اجرایی کردن این مصوبه را تسریع کند.
وی بیان کرد: باید برای اجرایی شدن این مصوبه در قالب کالای همراه ملوان در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود زیرا لنج‌های تجاری منتظر عملیاتی شدن این مصوبه برای ترخیص کالاها هستند.
گراوند ادامه داد: تاخیر در ترخیص کالاها و ماشین‌آلات از گمرکات نیز به ضرر اقتصاد و صنایع تولیدی است که باید در این زمینه سرعت لازم لحاظ شود.
وی یادآور شد: ممکن است در میان کالاهای وارداتی، اجناس مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع موجود باشد از این رو باید در ترخیص این کالاها تسریع کرد.
استاندار بوشهر در ارتباط با سامانه جامع انبارها گفت: وضعیت ثبت انبارهای استان بوشهر در سامانه یاد شده باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.
گراوند ادامه داد: با همکاری کشاورزان و نخل‌داران باید وضعیت موجودی خرما در انبارهای استان بوشهر بررسی و زمینه ارائه به بازار مصرف فراهم شود.
استاندار بوشهر افزایش رضایت مندی مردم را از اهداف مهم خدمتگزاری مسئولان دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌های مسئولان برای رضایت‌مندی، افزایش رفاه و آسایش مردم است و در این عرصه باید موانع موجود بر سر راه مردم برداشته شود.
وی ادامه داد: ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می ‌کند از این رو ارتقای امنیت، رفاه، آسایش و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.