به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس سیلی محکمی از رزمندگان اسلام خورد که جرات حمله به کشور ندارد.
وی اضافه کرد: آن چه باعث آزادی خرمشهر از چنگ دشمن شد، تبعیت از امام و ولایت فقیه، مقاومت مردم و رزمندگان و امدادهای غیبی بود.
امام جمعه دیر مقاومت را کلید یاس دشمن خواند و بیان کرد: باید در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی کرد تا آرزوی او به یاس تبدیل شود.
وی با تأکید بر لزوم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: هر چه داریم بخاطر اطاعت از رهبری و ایثارگری و مقاومت مردم است.
فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: آزادی خرمشهر مدیون اطاعت از امام راحل، پایداری و فداکاری رزمندگان اسلام بود.
عیسی داوریان افزود: دشمن تلاش دارد که در بعد اقتصادی روی مردم فشار روحی و روانی ایجاد کند که انتظار داریم همه مردم با حمایت از دولت از این مشکلات با سربلندی خارج شویم و توطئه استکبار نقش بر آب شود.
فرمانده سپاه دیر گفت:در عرصه فرهنگی نیاز است که دلسوزان، خردمندان، نخبگان، اصحاب فکر و هیات‌های اندیشه‌ورز تدبیری بیاندیشند و به فکر چاره‌ای باشند تا بتوانیم به فرهنگ اصیل انقلابی خود برگردیم.
وی بیان کرد: دشمن سعی دارد بین مردم و حاکمیت فاصله بیاندازد و باید هم مردم و هم دولت تلاش کنند که این نقشه را خنثی کنند.
داوریان اضافه کرد: هر کسی سکان‌دار این دولت بود، بازهم این تحریم‌ها را داشتیم و باید همگی در یک فضای کامل صمیمی و توأم با تعامل، مودت و دوستی در کنارهم باشیم تا از این پیچ تاریخی با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.
در این آیین از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس و رزمندگان حاضر در این عملیات تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان عملیات بیت‌المقدس بیش از 100 رزمنده از شهرستان دیر حضور داشته‌اند که عبدالله کرمی، صفر جفاکش، اصغر امینی، سیدمحمد آورند، محمد اندرخور، احمد عمرانی و شبر فراهانی در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.