به گزارش ایرنا، امام جمعه دیلم در این آیین گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب برای ترویج و گسترش فعالیت های دینی و مذهبی به شمار می آیند.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: موذن در مقام شهید بوده و اذان به عنوان با ارزش ترین کار در واقع منادی نماز و تقویت کننده ایمان است.
وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای تقویت مسابقات و جشنواره های مذهبی و فرهنگی تاثیر بسزایی دارد و کانون های فرهنگی هنری در کنار هیات های مذهبی و بانیان مساجد می توانند برای ترویج و گسترش فعالیت های دینی گام های استوارتری بردارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه است.
زهره محنایی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر برنامه های مختلف دینی و مذهبی می تواند در تقویت این مهم اثرگذار باشد افزود: برای معرفی، شناخت بهتر و بالارفتن سطح کیفی برنامه های دینی و تقویت فرهنگ آن، معرفی چهره های برتر و با استعداد باعث توسعه و گسترش این فعالیت ها می شود.
وی اضافه کرد: شهرستان دیلم از ظرفیت و استعدادهای زیادی در زمینه فعالیت های مذهبی برخوردار است و برگزاری مسابقات قرآنی می تواند ماندگاری و جذب استعدادهای مطلوب به همراه داشته باشد.
وی یادآورشد: پنجمین جشنواره اذان کانون های فرهنگی هنری مساجد در رده سنی نوجوان، جوان و بزرگسال به همت این اداره برگزار شده است که هیات داوران نفرات برتر را به شرح زیر معرفی کرد.
در رده سنی نوجوانان، حسین جبلی، مهدی خواجه گیری و محمد جواد لیراوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در بخش جوانان نیز مهدی صادقی، محمد حسین رشیدی و اسماعیل خدری به ترتیب در رتبه های اول سوم قرار گرفتند.
عبدالله لیروای، جواد عیادپور و مهدی یوسفی نیز در رده سنی بزرگسالان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و از همگی برگزیدگان با لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.