مراد شمس الدینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فرزندان محسنین از خانواده های نیازمند با سرپرست بیمار و از کار افتاده، فرزندان زنان مطلقه و متارکه، زندانی و دارای سرپرست بیمار و معلول بوده که به مراتب از خانواده های ایتام ضعیف تر هستند.
وی اضافه کرد: هم اکنون 181 نفر از ایتام زیر 18 سال تحت پوشش این نهاد توسط 461حامی مساعدت می شوند.
شمس الدینی ادامه داد: هر یک از ایتام تحت پوشش دارای 3 تا 12 حامی هستند که حامیان ماهانه کمک های نقدی و غیرنقدی به آنان اهدا می کنند.
وی اظهارداشت: درآمد ماهانه از محل طرح اکرام و ایتام و محسنین ماهانه 750 میلیون ریال است که در اختیار افراد تحت پوشش این طرح ها قرار می گیرد.
شمس الدینی گفت: طرح اکرام ایتام از طرح های موفق و نقش اثرگذاری در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: پارسال 11 میلیاردریال به ایتام تحت پوشش این نهاد کمک شد و علاوه بر تعهد ماهانه حامیان، در بخش های دیگر شامل فصل های درمان، مسکن، حوزه دانش آموزی و دانشجویی، جهیزیه و وسایل ضروری منزل کمک های خوبی به آنان شد.
وی بیان کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان پنج میلیاردریال در بخش های اطعام و افطار جذب و به نیازمندان تخصیص و بین آنان توزیع شده است.
شمس الدینی گفت: 3100 خانوار در این شهر و بخش مرکزی گناوه بجز بندرریگ تحت حمایت و مستمری بگیر کمیته امداد قرار دارند و 500 خانوار نیز بصورت موردی و چندخدمتی به آنان خدمات دهی می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.