به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره گاز این شهرستان افزود: در صورتیکه این واحدها برای گازکشی اقدام نکنند در عرضه سوخت گازوئیل به آنان تجدید نظر می شود.
وی اضافه کرد: هم اینک هفت مرغداری و سه کارخانه آسفالت به رغم اینکه گازرسانی برای آنان انجام شده اما اقدامی برای اتصال به شبکه نکرده اند.
پاک نژاد اظهارداشت: باتوجه به اینکه دولت متقبل هزینه های زیادی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی شده انتظار داریم که متولیان آنان از این فرصت استفاده کنند.
فرماندار گناوه گفت: در حوزه گازرسانی به این شهرستان در دولت تدبیر وامید اتفاق های خوبی افتاده و هم اینک 99 درصد تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته اند.
وی افزود: باتوجه به اینکه مشترکان گاز در شهر گناوه به نسبت اجرای شبکه که 99 درصد بوده پایین است، امیدواریم هرچه سریع تر نسبت به گازدارکردن منازل خود اقدام کنند تا درفصل زمستان با مشکل مواجه نشوند.
وی از مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خواست پیمانکارانی را که برای اجرای شبکه بکار می گیرند با مدیران شهرستان گناوه ارتباط و تعامل برقرار کنند.
پاک نژاد گفت: پیمانکار شهرک الغدیر گناوه نسبت به گازکشی این منطقه تعلل کرده و باید هرچه سریع تر اقدام کند.
فرماندارگناوه یادآورشد: ساختمان فعلی اداره گاز مناسب نیست و باید مکان جدیدی برای آن احداث شود.
وی از تلاش و زحمات رئیس سابق اداره گاز گناوه تقدیر کرد و گفت: این مدیر از مدیران فعال و توانمند شهرستان است و تنها بدلیل اینکه ارتقا خواهد یافت با انتقال وی موافقت شده است.
وی افزود: مدیرانی که برای این شهرستان انتخاب می شوند باید در همین منطقه سکونت دائم کنند تا خدمات دهی بیشتر به مراجعه کنندگان داشته و در دسترس باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 99 درصد شهرستان گناوه بهره مند از گازطبیعی هستند که در زمان حاضر 54 درصد از ظرفیت گازرسانی در خود شهر گناوه اشتراک پذیری اتفاق افتاده و امیدواریم با همت مردم در سال جاری این میزان ارتقا پیدا کند.
مسلم رحمانی افزود: ساختمان اداره گاز گناوه باید توسعه یابد و بدلیل نبود زمین ملی در این شهر امکان ساختمان جدید وجود نداشته که امیدواریم تامین شود.
دراین جلسه از تلاش و زحمات یعقوب غلامی رئیس سابق اداره گاز گناوه تقدیر و اکبر نظری زاده به عنوان رئیس جدید معرفی شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.