دادستان عمومی و انقلاب گناوه در حاشیه تخریب ساخت وسازها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تخریب ساخت وساز غیرمجاز به میزان 23 هزار مترمربع در حریم دره گپ گناوه پس از اخطار و صدور رای مراجع قضایی براساس قانون توزیع عادلانه آب اجرایی شده است.
حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود: پرونده بیش از 20 فقره ساخت و ساز غیرمجاز هم در دست بررسی است که در آینده تخریب خواهند شد.
وی اظهارداشت: ساخت و ساز در حریم جاده‌ها، رودخانه و دریا ممنوع است و با سودجویانی که تجاوز کنند، بجد برخورد می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: تعرض به ثروت های ملی توسط افراد حقوقی و حقیقی تعرض به حقوق بیت المال است و پذیرفته نیست و اگر کوتاهی و قصوری از سوی نهادهای مرتبط در برابر متجاوزان صورت گیرد خیانت در امانت و عموم مردم است.
وی از آحاد مردم این شهرستان خواست حافظ بیت المال باشند و اگر افراد سودجو تعرضی به اموال عمومی کنند به دادستانی و ادارات مرتبط گزارش تا سریع با آنان قبل از اینکه ساخت وسازی کنند برخورد شود.
اردکانی به اداره‌های غیرمرتبطی که مجوز ساخت و ساز ارایه می دهند هشدار داد و گفت: هر اداره ای مجوزهای غیرقانونی که مرتبط با آنان نیست صادر کند پیگیری و درصورت اثبات تحت تعقیب و پیگیرد قضایی قرار خواهند گرفت.
رئیس اداره منابع آب گناوه گفت: دخل و تصرف و ساخت وساز در حریم رودخانه به استناد ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب تخلف است.
کرامت جوکار افزود: در این ارتباط با حکم مراجع قضایی 16 فقره ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، خانه سازی، خاکریزی، شالوده و تسطیح در دو نقطه در نزدیک دره گپ با حضور دادستان و نیروی انتظامی و اداره اطلاعات تخریب شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.