به گزارش ایرنا، محمد تقی منوچهری روزیکشنبه درنشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر افزود: این طرح در 265 هزار هکتار از مجموع 430 هکتار اراضی کشاورزی این استان به اجرا درآمده است.
وی اضافه کرد: این میزان بیشترین سطح اجرای طرح کداستر در کشور است که 87 میلیارد ریال هزینه داشته است.
وی بیان کرد: از این میزان 71 میلیارد ریال آن از اعتبارات ملی و مابقی از محل استانی تامین شده است.
منوچهری ادامه داد: برای اجرای طرح کاداستر در سطح 165 هزار هکتار اراضی کشاورزی باقی مانده در استان بوشهر 69 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: اجرای طرح کاداستر از سال 1394 در این استان آغاز شده و بوشهر همچنان بیشترین میزان قرارداد منعقد شده برای این طرح در سطح کشور دارد.
وی یادآور شد: پیش بینی شده این طرح تا پایان سال جاری در استان بوشهر اجرایی شود که تا رفع نشدن تداخل ها عصاره کار طرح کاداستر در استان مشخص نمی شود.
وی افزود: در این ارتباط انتظار می رود با هدف بهره مندی استان از مزایای طرح کاداستر کارگروه رفع تداخل با اهتمام دستگاه های ذیربط در سطح استان فعال تر تا تکلیف اراضی کشاورزی مردم یکبار برای همیشه مشخص شود.
منوچهری گفت: ناظر عالی کار طرح کاداستر سازمان نقشه برداری کشور است که با تایید نهایی این سازمان نقشه های تهیه شده می توانند مبنایی برای صدور سند اراضی کشاورزی استان بوشهر باشد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.