به گزراش ایرنا، جواد لقمان زاده روز یکشنبه در جلسه شواری اداری شهرستان دشتستان افزود: یکی از راه های مقابله با تحریم های دشمنان حمایت از شعار سال است.
وی اضافه کرد: با اداراتی که بیشترین کاغذبازی را داشته باشند و درحل مشکلات مردم تسهیل نکنند برخورد می شود.
سرپرست فرمانداری دشتستان، برعرضه خرما به عنوان یک محصول بومی و استراتژیک در شهرستان دشتتسان تاکید کرد گو اظهارداشت: حمایت از تولید داخلی بویژه بومی وظیفه همه مسئولان که باید در این زمینه تلاش وافری داشته باشیم.
لقمان زاده یکی از بحران های امروز دردشتستان را حمله ملخ های صحرایی به مزارع و باغ هایاین شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: ادارات دولتی، شهرداری ها و دهیاری ها وظیفه دارند برای مبارزه با آفت ملخ همه امکانات لازم را در اختیار جهاد کشاورزی قراردهند.
سرپرست فرمانداری دشتستان درباره انتصاب شوراهای روستا گفت: استفاده از نیروهای فعال و جوان در بدنه شوراها و دولت را شاهد هستیم وهمه سعی خود را می کنیم که از ظرفیت های نیروی های جوان در امر خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.
لقمان زاده تاکید کرد: رعایت حفظ بیت المال از مهمترین وظایف ماست و اگر مجموعه ای رعایت حفظ بیت المال را نکند با آنها برخورد می شود.
وی امنیت را از مهمترین شاخص ها دردشتستان دانست و گفت: با توجه به اینکه در این شهرستان در یکسال گذشته قتل 35 درصد ومیزان خودکشی 55 درصد کاهش یافته است سال بسیار امنی را پشت سر گذاشته ایم که از مسئولان شورای تامین و دیگر دستگاه ها تقدیر می شود.
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز ضمن قبولی طاعات و عبادات اظهارداشت: کسی حق ندارد حرمت جامعه را بشکند و در جلوی روزه داران روزه خوری کند و دستگاه های اجرایی با روزه خواری برخورد کنند.
سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان امسال درکنار برگزاری کنگره سرداران و 2600 شهید استان بوشهر کنگره 670 شهید شهرستان دشتستان نیز برگزار می شود.
6043/7213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.