پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تداوم ناپایداری براساس انتظار روز گذشته در برخی نقاط مثل بخش هایی از دشتستان بارش های پراکنده باران گزارش شد.
وی بیان کرد: همانند روزهای اخیر امروز نیز در ساعاتی از روز شرایط برای ایجاد ناپایداری های جوی کوتاه مدت و ایجاد توده های آب و هوایی همرفتی (محلی) برقرار است.
مساعدی گفت: بر این اساس در برخی نقاط استان بویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات استان در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب رشد ابر و وقوع ناپایداری های موقت جوی همراه با وزش تندبادهای لحظه ای به همراه گرد و خاک، گاهی رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست.
وی یادآورشد: همچنین وزش جریانات ملایم جنوبی بر روی دریا طی امروز و روزهای آینده تداوم دارد و شرایط دریایی ملایم پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای 24 ساعت آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات روز بویژه در ساعات بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا 30 و گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام ناپایداری در برخی نقاط استان به طور لحظه ای بیش از 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی گفت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و گاهی تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 01:08 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 07:47، جزر دوم ساعت 14:27 و مد دوم ساعت 20:32 خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.