به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: نظارت و مدیریت لازم بر بازار وجود ندارد و این مهم منجر به کاهش جدی قدرت خرید خانواده ها شده است.
وی بیان کرد: برای نمونه در استان هایی که به وفور خرما یافت می شود همزمان با ماه رمضان و افزایش تقاضا برای خرید این محصول قیمت خرما بسیار افزایش پیدا کرد.
صفایی بوشهری ادامه داد: گرانی خرما و کالاهای مورد نیاز خانواده ها نشان از نبود نظارت و سودجویی افرادی خاص است که باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.
امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان چنانچه در عرصه های مدیریتی خود بخوبی عمل کنند مردم نیز حامی و پشتیبان آنها هستند.
خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: وضعیت اشتغال نیز با یک برنامه ریزی صحیح قابلیت حل دارد ولی با این وجود دیده شد که عده ای از افراد شاغل نیز از کار بیکار شدند.
وی گفت: فردی که به واسطه امنیت شغلی خود ازدواج و اقدام به دریافت وام می کند بدون شک با بیکار شدن وی کانون خانواده در معرض آسیب جدی قرار می گیرد.
صفایی بوشهری افزود: در شرایط کنونی با عملکرد جهادی باید به فکر مردم و بویژه جوانان بود نه اینکه با هر دلیل ممکن افراد شاغل نیز از کار بیکار شوند.
وی گفت: مسئولان ملی و بویژه استانی باید از بیکار کردن افراد شاغل بطور جد اجتناب و با اشتغالزایی طعم شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آورند.
صفایی بوشهری تاکید کرد: استان بوشهر ظرفیت های بسیار زیادی دارد که در صورت مدیریت صحیح و اصولی در این استان فرد بیکار نخواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: در این ماه مردم نیک اندیش باید اطعام ایتام و نیازمندان و همچنین کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرام غیرعمد را مورد توجه جدی قرار دهند.
صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار داشت: مسئولان باید خدمت صادقانه همراه با تسهیل گری در امور مردم را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
صفایی بوشهری اظهار کرد: همچنین نظام اداری نیز با برون رفت از بروکراسی های زمانبر باید بیش از پیش خود را در خدمت به مردم ببیند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.